Personeelsadviseur

DEZE PROCEDURE IS INTUSSEN AFGEROND

Namens Servicecentrum Drechtsteden zijn wij op zoek naar een personeelsadviseur.

 

Highlights:

  • Als shared servicecentrum biedt de organisatie ondersteuning op de terreinen ICT, Facilitaire Zaken & Documentaire Informatievoorziening, P&O, Financiën en Inkoop, Juridisch Kenniscentrum en Communicatie.
  • Dit voor de gemeenten Alblasserdam, Dordrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Papendrecht, Sliedrecht, Zwijndrecht, de Drechtstedenorganisaties, de Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid, de Dienst Gezondheid & Jeugd en vanaf 1 januari 2018 de gemeente Hardinxveld-Giessendam.
  • Het bouwen van de afdeling P&O is nog volop bezig en de ambities zijn hoog.
  • Speerpunten zijn het functioneren van P&O als businesspartner en het leveren van toegevoegde waarde aan de klanten van het servicecentrum.
  • Als personeelsadviseur lever jij een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de Drechtsteden tot een moderne werkgever waar duurzame inzetbaarheid, flexibiliteit en goed werkgeverschap centraal staan.
  • Je wordt gekoppeld aan één of meerdere klanten (MT-niveau) van het servicecentrum.

Wie zoeken wij:

  • Jij bent een eigentijdse HR Professional.
  • Iemand die op zowel strategisch, tactisch én operationeel niveau een bijdrage wil en kan leveren.
  • Je bent in staat mede inhoud te geven aan de verdere ontwikkeling van het vak van P&O adviseur naar HR Professional.
  • Je combineert een frisse kijk op het vakgebied met een gezonde dosis realiteitszin en realisatiekracht.
  • Je bent een krachtige persoonlijkheid, overtuigend en vasthoudend.
  • Het heeft een pré als je ervaring hebt met het leiden van projecten.
  • Je hebt lef, bent communicatief sterk en ondernemend.
  • Je hebt een master afgerond en al een aantal jaren werkervaring opgedaan in een soortgelijke rol.
  • Bij voorkeur bij een gemeente, dan wel publieke organisatie.

Wat krijg je ervoor terug:

  • Gedreven collega’s met een gezonde dosis humor die uitkijken naar iemand die energie en nieuwe inzichten brengt.
  • Een omgeving waarin je continu wordt uitgedaagd en je in een mooie positie bent om een bijdrage te leveren aan verschillende ontwikkelingen.
  • Een maximaal bruto jaarsalaris van € 66.150,- op basis van een fulltime benoeming. Dat is inclusief een Individueel Keuze Budget van 16,3% van je bruto jaarsalaris. Je beheert dit budget zelf en je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om dit (of een deel hiervan) te laten uitbetalen of er vakantie uren van te kopen.
  • Uitgangspunt is een vaste benoeming van minimaal 32 uur, waarvan het eerste jaar een tijdelijke aanstelling.
  • De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed met onder andere flexibele werktijden, een tablet en een smartphone.
  • Binnen het servicecentrum kun je je goed in de breedte ontwikkeling.
  • Je kunt er van alles doen en overal je bijdrage aan leveren.

Lees hier meer belangrijke informatie.

Heb je naar aanleiding van al deze informatie nog vragen, bel dan met Remco op zijn mobiele nummer 06 – 485 288 74. Of met Nicolien op haar mobiele nummer 06 – 10 70 80 84. Dat kan ook in de avond of in het weekend. Wanneer Remco of Nicolien niet op kunnen nemen, spreek dan even je naam en telefoonnummer in, dan bellen ze je zo spoedig mogelijk terug.

Wil je meer weten over Servicecentrum Drechtsteden, klik dan hier.

Sluitingsdatum van de vacature is 20 oktober 2017. Een eventueel eerste gesprek met BMC | jobs&talents vindt plaats op 25 oktober 2017. Afhankelijk van dat gesprek vindt er eventueel een gesprek plaats bij het servicecentrum op 1 november 2017 en op basis van dat gesprek eventueel nog op 6 november 2017.

Je kunt solliciteren met behulp van onderstaand formulier.

Sollicitatie personeelsadviseur
Allowed file extensions are pdf, docx, doc. Max file size is 1585 MB.
Allowed file extensions are pdf, docx, doc. Max file size is 1585 MB.