Adviseur financiën

DEZE PROCEDURE IS INTUSSEN AFGEROND.

Namens de Samenwerking A2-gemeenten Cranendock, Heeze-Leende en Valkenswaard zijn wij op zoek naar een adviseur financiën.

Foto Valkenswaard: Heidi Wils

Highlights:

  • In dit prachtige gebied in zuidoost Brabant hebben drie gemeenten sinds 1 januari 2017 hun bedrijfsvoeringstaken gebundeld.
  • Je komt in een nieuwe organisatie waar je aan mee kunt bouwen en doorontwikkelen.
  • Bij de afdeling Beleid & Advies werken ruim 40 mensen waarvan ruim 15 op het gebied van financieel advies.
  • Je werkt vanuit een klantteam op locatie in één van de drie gemeenten en je draagt proactief  bij aan de doorontwikkeling van dit team.
  • De vacature is bij het klantteam Valkenswaard.
  • Je adviseert het management over onderwerpen en projecten met een tactisch karakter.
  • Je levert een belangrijke bijdrage aan de cyclus van planning en control.
  • Je hebt veel persoonlijk contact in alle lagen van de gemeentelijke organisatie.

Wie wordt gezocht:

  • Je hebt tenminste vijf jaar ervaring als adviseur of consulent financiën bij een gemeente.
  • Je staat stevig in je schoenen als adviseur en gesprekspartner voor zowel je collega’s als voor het management.
  • Tegelijk ben je iemand die prettig is in de omgang, oog heeft voor het informele en voor een goede werksfeer.

Wat krijg je er voor terug:

  • Een fijne, uitdagende werkomgeving en leuke collega’s.
  • De mogelijkheid om af en toe eens van locatie te wisselen.
  • De kans om een specialisme te ontwikkelen waarmee je voor alle drie de locaties toegevoegde waarde hebt.
  • Een aanstelling van 36 uur per week (32 uur is bespreekbaar). Dat kan flexibel verdeeld worden over vier tot vijf dagen in de week.
  • Het maximaal bruto jaarsalaris is  € 57.117,- bij fulltime dienstverband. Dat is inclusief een Individueel Keuze Budget van 16,3% van je bruto jaarsalaris. Je beheert dit budget zelf en je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om dit (of een deel hiervan) te laten uitbetalen of er vakantie uren van te kopen.
  • Uitgangspunt is een vaste aanstelling, waarvan het eerste jaar een tijdelijke aanstelling.
  • Voldoende opleidingsmogelijkheden en gelegenheid om thuis te werken.

Als dit je aanspreekt lees dan hier meer belangrijke informatie over de vacature.

Heb je naar aanleiding van al deze informatie nog vragen, bel dan met Peter Luijters op 06-52364683. Of met Ilse Cox op haar mobiele nummer 06 – 135 79 772. Of met Remco Knubben op zijn mobiele nummer 06 – 485 288 74. Dat kan ook in de avond of in het weekend. Wanneer Peter, Ilse of Remco niet op kunnen nemen, spreek dan even je naam en telefoonnummer in, dan bellen ze je zo spoedig mogelijk terug.

Als je snel iets meer wil weten over de organisatie van de Samenwerking A2-gemeenten klik dan hier. Wil je meer gedetailleerde informatie lees dan het Koersdocument  en/of het  Implementatieplan.

Sluitingsdatum van de vacature is vrijdag 11 augustus 2017. Een eventueel eerste gesprek met Peter Luijters van BMC | jobs&talents vindt plaats op 16, 17 of 18 augustus 2017. Mocht je worden voorgedragen dan zijn de eindgesprekken met de Samenwerking A2-gemeenten op 29 of 30 augustus 2017.

 

Je kunt solliciteren met behulp van onderstaand formulier.

Adviseur financiën
Allowed file extensions are pdf, docx, doc. Max file size is 1585 MB.
Allowed file extensions are pdf, docx, doc. Max file size is 1585 MB.